Kategoriat

Selaa aiheittain

Toimitus

Tilauksen toimitus

Kaikissa tilattavissa tuotteissa näkyy toimitusaika-arviot.  Toimitamme tuotteet näiden puitteissa.  Toimitusaika on 1-3 päivää kaikilla varastossa olevilla tuotteilla.  Tuotteen ollessa väliaikaisesti loppu varastosta, asiakas saa "jälkitoimitus/backorder" -ilmoituksen sähköpostiin.  Toimitusajan voi tarkistaa suoraan sivuiltamme tilatun tuotteen tiedoista, tai kysymällä asiakaspalvelustamme sähköpostitse.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät suoraan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan.  Pienemmissä tilauksissa vaihtoehtona ei ole kuin "kirje", mutta isommissa paketeissa voi valita useammasta vaihtoehdosta.

Asiakas voi myös erikseen pyydettäessä saada toimituksen postiennakolla.  Tällöin hintaan lisätään 5€ postiennakkolisä.

Pakkaus

Tilaukset pakataan mahdollisimman tiiviisti ja hyvin suojatusti.  Kaikkien toimitettujen pakettien mukana toimitetaan myös kuitti tilauksesta.

Maksutavat

Tilisiirto

Tilisiirto on se perinteisin tapa maksaa tilaus.  Maksu näkyy 1-2 päivän sisällä tilillämme, ja toimitamme tuotteen (toimitusaika-arvioiden puitteissa) välittömästi.  Maksutavan valinnan jälkeen esiin tulee sivu, jolla näkyy tilauksen summa, saaja ja tilausnumero.  Tilausnumero pitää laittaa tilisiirron viestikenttään.  Tämä nopeuttaa tilauksen käsittelyä.

Paypal

Tilauksen maksun voi suorittaa luotettavasti myös Paypal -maksupalvelun kautta.  Suoritus näkyy meillä heti, eikä tilauksen käsittelyyn tule viivytyksiä.

Postiennakko

Loco Music tarjoaa myös erikseen (mailitse pyydettäessä) postiennakon maksutapana.  Postiennakko ei ole nopea, siitä koituu asiakkaalle 5,00€ postiennakkolisä ja tilaus pitää noutaa lähipostista.  Maksu suoritetaan kuitenkin vasta postissa tilausta noudettaessa.

 

Palautus

Palautusehdot

Tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta sovelletaan aina kuluttajansuojalainsäädännön mukaista 14 päivän palautusaikaa. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostos ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse ja palauttamalla tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun asiakas tai asiakkaan edustaja on vastaanottanut tuotteet. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa ja palautuksen mukana tulee toimittaa KAIKKI alkuperäispakkauksessa olleet osat.

Nopeutat palautuksen hyvitystä/vaihtoa, mikäli ilmoitat asiasta sähköpostitse etukäteen ja ilmaiset toiveesi hyvityksen/vaihdon suhteen.

Huomaa, että asiakkaana olet vastuussa siitä että palautettava tuote ei vaurioidu kuljetuksessa takaisin meille. Toivomme, että kerrot palautuksen syyn ja lähetät tuotteen yhdessä laskun/kuitin kanssa. Säästäkää postitoimipaikan kuitti sekä mahdollinen lähetystunnus palautuksesta. Paketin lähetys on aina lähettäjän vastuulla ja katoamistapauksissa asiakas on korvausvelvollinen mikäli palautus on lähetetty ilman kuittia tai lähetystunnusta.

 

Palautuksen kulut

Asiakaspalautukset eivät ole ilmaisia.  Palautustapauksessa asiakas on siis vastuussa palautuksesta koituneista postikuluista.

Tuotteen vaihdon ollessa kyseessä, hyvitämme palautuksesta koituneet kulut etusetelinä verkkokauppaamme.  Tämän etusetelin voi käyttää seuraavien tilauksien yhteydessä.

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen, ja joudut siitä syystä palauttamaan tuotteen, tällöin korvaamme palautuskulut täysimääräisesti.


KotiKoti

Ostoskori  

(tyhjä)

Uudet tuotteet

No new products at this time